Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.
Your browser is out of date!
You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
Kto może zapisać się na kurs marketingu internetowego?
Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto interesuje się marketingiem, chce nauczyć się nowego zawodu i chce zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać promocję online.



Czego będziecie się uczyć?
SMM (Social Media Marketing)
Ten blok pomoże zrozumieć cechy promowania towarów i usług za pośrednictwem kluczowych sieci społecznościowych - Facebooka i Instagrama. Dostaniecie odpowiedź na pytanie „Jak sprawić, by serwisy społecznościowe były nie tylko interesujące pod względem treści, ale także opłacalne”
- Przegląd serwisów społecznościowych i platform
- Budowanie strategii social media
- Kontent-plan
- Promocja w mediach społecznościowych
- Reklama w mediach społecznościowych
- PR w mediach społecznościowych
- Automatyzacja pracy w mediach społecznościowych
PPC (Pay Per Click)
Podczas tego bloku dowiedziecie się wszystkiego, co jest ważne o reklamie kontekstowej
- Kontent blok
- Google Ads – start
- Google Ads – nurkowanie
- Reklama displayowa w Google Ads
- Dlaczego potrzebny YouTube i wideoreklama
- Narzędzia dla eCommerce
- Agregatory cen, reklama produktu, CPA, teasery
Digital-strategii SEO
Optymalizacja strony SEO przynosi dobre efekty, ale tylko wtedy, gdy robicie to "na dłuższą metę" i jesteście gotowi zainwestować czas i środki w optymalizację SEO. W ramach bloku porozmawiamy o tym, jak skutecznie wykorzystać SEO do promocji biznesu w Internecie.
- Podstawy SEO
- Optymalizacja wewnętrzna
- Optymalizacja struktury strony internetowej. Optymalizacja zewnętrzna
- Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
- Analiza strony internetowej, audyt SEO
UX (User Experience)
Wasze strone internetowe, platformy i aplikacje mogą zawierać super treści i być naprawdę interesujące dla użytkowników, ale tylko jeden błąd UX może pozbawić Twoją firmę potencjalnych klientów”.
- Czym jest User Experience, różnice między AI, UX, UI
- Związek UX z innymi narzędziami marketingu online
- Podstawowe narzędzia UX
- Metody badań UX (ankieta grupy docelowej, GA, Yandex Metrika)
- Tworzenie portretów użytkowników, mapy podróży klientów
- Test użyteczności
Marketing e-mailowy
E-maili przynoszą pieniądze, zwiększają świadomość marki i działają jako skuteczny kanał komunikacji z odbiorcami, ale tylko wtedy, gdy dobrze rozumiesz, jak korzystać z tego narzędzia.
- Podstawowe pojęcia e-mail marketingu
- Zestaw narzędzi do e-mail marketingu
- Jak zbudować bazę subskrybentów
- Tworzenie e-maili, analiza e-maili
Kontent - marketing
Kontent - nie jest tekstem dla tekstu, a nie obrazami dla uwagi. Kontent - marketing - to strategia. Chodzi o to, jak, kiedy i co dokładnie mówicie swoim odbiorcom, a co najważniejsze – dlaczego
- Treść tekstu wewnętrznego
- Treść tekstu zewnętrznego
- Wybór TV (Tone of Voice)
- Inbound-marketing
Chatboty
Chatboty oszczędzają czas i zasoby Waszego zespołu, oszczędzają pieniądze i automatyzują standardowe procesy biznesowe. Chatbot pomaga użytkownikowi w szybkim odnalezieniu potrzebnych informacji i rozwiązaniu ważnych problemów bez zaangażowania menedżera
- Dlaczego chatboty są potrzebne
- Chatboty dla różnych komunikatorów (Facebook, Telegram itp.)
- Tworzenie botów krok po kroku
Analityka
Podczas tego bloku przyjrzymy się, jak śledzić skuteczność kampanii reklamowych i na jakich wskaźnikach można polegać. Porozmawiamy też o tunelach sprzedażowych: czym są i do czego służą
- GTM (Google Tag Manager): co to jest, dlaczego jest potrzebne, analiza jego cech
- Modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe
- Głębokie badanie czynników behawioralnych odbiorców


Format i koszt zajęć
Marketing Internetowy
Płatność ratalna:
Pełna płatność
/promocyjna: 5 040 zł
Po ukończeniu kursu państwo będą mogli
Wiedzieć napewno, jaka promocja online przyniesie 100% wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.
Po ukończeniu kursu państwo będą mogli
Wiedzieć napewno, jaka promocja online przyniesie 100% wynik dla firmy przy najmniejszych nakładach inwestycyjnych, a także jak zastosować w praktyce i przetestować dowolne narzędzie marketingu internetowego.
Perspektywy kariery w marketingu internetowym
Akademia Komputerowa Step współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami. Regularnie otrzymujemy wakaty od naszych partnerów i zapewniamy studentom możliwości zatrudnienia.
Podczas obrony projektu końcowego studenci będą mogli wykazać się wiedzą. Jest to okazja do pewnej autoprezentacji oraz szansa na pomyślne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej i znalezienie pracy.


