Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

IT START - szkolenia komputerowe

TO SIĘ ZACZYNA

szkolenia komputerowe dla klas podstawowych

  • Podstawowe umiejętności programowania
  • Umiejętność modelowania 3D, produkcji zdjęć i materiałów wideo
  • Rozwój osobisty, trening pamięci, myślenie logiczne i analityczne
Zapisz się

Dla dzieci
7-9 lat

toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy

Czego uczymy?

Pamięć
i logiczne myślenie

Pamięć i logiczne myślenie

Twoje dziecko dowie się, jak trenować swoją pamięć, logiczne myślenie oraz jak konstruktywnie wykorzystywać swój smartfon.

Koncentracja i pewność siebie

Dziecko zyska umiejętność skupienia się na tym, co ważne i poczuje się pewnie w swojej klasie.

Kompetencje przyszłości

Twoje dziecko zdobędzie umiejętności i wiedzę, z których będzie mógł korzystać w przyszłości.

Bezpieczeństwo w sieci

Dziecko zrozumie podstawy cyberbezpieczeństwa i doceni jego znaczenie.

IT START

Zaprojektowany z myślą o najmłodszych. Kurs IT Start trwa 2 lata, w trakcie których Twoje dziecko będzie stopniowo integrować się w wielopłaszczyznowym świecie IT i pozna następujące zagadnienia:

1 Rok
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania niezbędnych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
02
Zdjęcia i Youtube
Zajęcia z fotografii, wideografii i blogowania
Podstawy fotografowania.
Łatwa edycja zdjęć w programie Paint.net. Tworzenie prostych efektów fotograficznych. Poznanie zasad kompozycji.
Praktyczne zajęcia z różnych stylów nagrywania.
Prowadzenie blogów i kanałów YouTube.
Nagrywanie i przetwarzanie wideo stop-motion w Adobe Spark, nakładanie ścieżki dźwiękowej i przejść między fragmentami wideo, tworzenie pokazu slajdów z obrazów, dodawanie napisów.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nie ma nic niemożliwego!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
04
Multiplikacja
Przygotowanie obrazu i jego dalsza animacja.
Tworzenie i korekcja obrazów. Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
Tworzenie emotikon ze zdjęć.
Tworzenie zdjęć „na żywo”, historii wideo i animacji, Stop Motion Video, zastawki wideo.
Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
06
Scratch
Twoje dziecko zdobędzie pierwsze programistyczne umiejętności i zastosuje je w swoim projekcie.
Wprowadzenie do programowania w języku Scratch.
Tworzenie fabuły i programowanie prostych gier 2D.
Programowanie ruchu postaci, ich animacja.
Tworzenie zdarzeń losowych, praca z dźwiękiem.
program item program item
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania niezbędnych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nie ma nic niemożliwego!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
2 Rok
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
02
Budowa robotów
Tworzenie najnowocześniejszych robotów o różnorodnych funkcjach.
Lego WeDo PRO. Projektowanie robotów z różnymi funkcjami: robot-traktor, robot-krab, robot-ładowacz.
Tworzenie robotów do rywalizacji w zawodach z przeciągania liny i wyścigów.
Ostateczny projekt - mistrzostwa w piłce nożnej dla robotów.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, dowolny temat.
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
04
Adobe Spark
Twoje dziecko dowie się jak projektować stronę internetową za pomocą Adobe Spark.
Pierwsze kroki w projektowaniu stron internetowych.
Tworzenie osobistej strony internetowej z własnym logo, plakatami i zdjęciami.
Opracowanie wizytówek, zaproszeń urodzinowych oraz kolaży na różne tematy.
Zaznajomienie się z infografiką, tworzenie kolażu „Fakty o mnie".
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu opartym na platformie Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt stworzenia gry zespołowej.
program item program item
06
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nabierze doświadczenia w modelowaniu trójwymiarowych obiektów i kształtów.
Wprowadzenie do 3D modelowania i drukowania 3D
Modelowanie prostych obiektów trójwymiarowych.
Dodawanie zwierzętom supermocy: rekin ze skrzydłami, zając - siłacz.
Szkolenie z przygotowania modelu do druku.
program item program item
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, dowolny temat.
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu opartym na platformie Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt stworzenia gry zespołowej.
program item program item

Program oparty na podejściu adaptacyjnym i gamifikacji.

Ucząc się u nas, stajesz się dorosły i samodzielny, uczysz się podejmować decyzje, efektywnie pracować w zespole i opracowywać projekty. Przekazujemy wiedzę, która przyda się w przyszłości - bez "lania wody" i suchej teorii.

Każdy uczeń otrzymuje dziennik elektroniczny o nazwie MyStat.

MyStat to system, który zapewnia uczniowi dostęp do materiałów dydaktycznych, ocen, zadań domowych, harmonogramów zajęć i egzaminów. Dostęp do dziennika elektronicznego mają również rodzice ucznia.

Wewnętrzna waluta StepCoin

- to wirtualne pieniądze, za które można kupić w wewnętrznym sklepie słuchawki, myszki, klawiatury, pendrive'y, spinnery, selfie, koszulki oraz inne przydatne rzeczy.

Zarejesteruj się

W dzisiejszch czasach nie można sobie wyobrazić dziecka bez gadżetu.

Komputery i smartfony to jednak znacznie więcej niż tylko media społecznościowe i gry. To także możliwość ciekawej, wciągającej nauki i zdobycia aktualnych umiejętności praktycznych.

Twoje dziecko może już zrozumieć podstawy programowania, projektowania i tworzenia treści foto i wideo - nawet jeśli ma dopiero 7-9 lat! W rezultacie rozwijają prawdziwe hobby i zaczynają rozumieć, co chcą dalej robić.

star star

Format i koszt zajęć

IT Start
Czas trwania:
2 lata
Harmonogram:
Indywidualny harmonogram dla każdej grupy
Wiek:
7-9 lat
Czas lekcji:
1,5 godziny w tygodniu

Płatność w ratach

272 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

252 zł/miesięcznie
Płacąc za
za sześć miesięcy: 1 260 zł

Opłata roczna:

240 zł/miesięcznie
Zgodnie z warunkami płatności
cena rok 2 400 zł
Przy płatności za cały kurs: zł

Efekty kształcenia

Po ukończeniu kursu IT Start Twoje dziecko nauczy się:

  • Podstawowej umiejętności obsługi komputera
  • Myślenia algorytmicznego
  • Bezpiecznej pracy w Internecie
  • Podstaw programowania
  • Tworzenia animacji
  • Tworzenia programów
  • Rozwiązywania problemów logicznych i zagadek
  • Przetwarzania dużych ilości informacji
  • Przygotowania prezentacji
  • Pracy z edytorami grafiki
  • Składania i kontrolowania wirtualnego robota

Dlaczego warto nas wybrać?

Dostępność

Dzieci uczą się skomplikowanych rzeczy za pomocą prostych i jasnych przykładów, dzięki adaptacyjnemu podejściu i gamifikacji nauki.

Zastosowanie

Dzieci zdobywają wiedzę, którą mogą zastosować w swoim życiu i przyszłym zawodzie.

Ciekawość

Dla nas ważne jest, aby przekazywane informacje i zadania były dla dzieci ciekawe i interesujace.

Systematyczność

Wiedza jest zdobywana i kształtowana z każdym miesiącem i kierunkiem kursu.

Skuteczność

Każda lekcja ma na celu osiągnięcie praktycznego rezultatu.

Uczenie się przez działanie

Uczenie się przez aktywność – wiedza przyswaja się skuteczniej – dziecko od razu rozumie, jak dokładnie może ją zastosować.

Zainteresowany programem?

Wyślij zgłoszenie - zadzwonimy do Państwa, aby opowiedzieć o programie kursu i zarezerwować miejsce dla Państwa dziecka.

cwn-questions__gdpr_hidden

Zapisz się teraz

FAQ

Ile dzieci przypada na jedną grupę?

Grupy składają się z 10-15 uczniów, dzięki czemu nauczyciel może zająć się każdym dzieckiem.

Czy mogę przyjść na lekcję próbną?

Tak, możesz zapisać swoje dziecko na lekcję próbną przed rozpoczęciem zajęć. W tym celu należy skontaktować się z sekretariatem pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej.

Jakich konstruktorów i gadżetów używasz?

Wykorzystujemy płytki Arduino, płytki STM32, zestaw LEGO Mindstorms Education EV3, a także drukarki 3D, okulary Oculus Go VR, drony, chromakey, profesjonalny sprzęt video i foto oraz nowoczesne komputery.

Co mam zrobić, jeśli moje dziecko spóźni się na lekcję?

Jeśli dziecko spóźni się na lekcję, w dzienniku elektronicznym można znaleźć materiały dydaktyczne i zadania na daną lekcję i samodzielnie przygotować się do następnej lekcji.

Czy istnieje możliwość zmiany grupy zajęciowej?

Tak - jeśli zosała utworzona grupa w innym dniu lub w innych godzinach.

Jakie dokumenty są potrzebne do zapisania się na kurs?

Do zawarcia umowy potrzebny będzie dowód osobisty lub paszport klienta powyżej 18 roku życia, płatność w zależności od kursu i wybranego harmonogramu.

Czy muszę odrabiać prace domowe?

Praca domowa to praktyka. Nie jest to obowiązkowe, ale jeśli chcesz, aby Twoje dziecko nauczyło się materiału, to polecamy to zrobić. Jeśli masz trudności z pracą domową, zawsze możesz poprosić o pomoc nauczycieli. Z pewnością pomogą Ci zrozumieć zadanie.

Zacznij się uczyć

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności