Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

joystick
robot

Mała Akademia Komputerowa

Zaprojektowana, aby przygotować dzieci do przyszłości już teraz

Programujemy

Tworzymy gry

BUDOWANIE ROBOTÓW

Kursy komputerowe dla dzieci, które pasjonują się technologią przyszłości

Program informatyczny dla dzieci
Na kursach informatycznych dzieci nauczą się projektować strony internetowe, pracować z edytorami grafiki, tworzyć gry, modelować obiekty 3D i programować. Całą wiedzę można od razu zastosować w praktyce. W trakcie tworzenia własnych projektów uczniowie nabędą umiejętności pracy w zespole, rozwiną swoje kompetencje miękkie, nauczą się planować i osiągać cele.

Dla kogo przeznaczona jest akademia?

Dla wszystkich dzieci w wieku 10-14 lat

Dziecko dowie się, jak pracować z edytorami tekstu i obrazu oraz jak tworzyć animacje. Będzie mógł również przygotować prezentacje, nabyć umiejętności programowania, a nawet nauczyć się sterowania wirtualnym robotem.
Dziecko pozna technologię komputerową, programowanie, internet i bezpieczeństwo sieci. Będą tworzyć własne gry i postacie 2D/3D, roboty LEGO i gadżety Arduino.
Nasi studenci tworzą od podstaw projekty techniczne, rozwijają profesjonalne aplikacje do gier, strony internetowe oraz własne start-upy. Cała ta wiedza i umiejętności przydadzą się dziecku w przyszłości, niezależnie od tego, jaki zawód wybierze.

Czego uczymy?

Uczniowie poznają technologie, które będą potrzebne w przyszłości

Programowanie w języku Python
Programowanie jest jednym z głównych obszarów, które będą istotne i poszukiwane w przyszłości. Nasi uczniowie uczą się programowania od podstaw.
Tworzenie własnych gier komputerowych
Nasi studenci uczą się tworzyć gry w Unity, Kodu i Construct3. Tworzyć projekty i animacje do własnych gier 2D i 3D.
Opracowywanie aplikacji rozszerzonej rzeczywistości
Nasi studenci uczą się programować i montować roboty, tworzyć i zarządzać sztuczną inteligencją
Projektowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych
Nasi uczniowie uczą się tworzyć modele 3D, lokacje i postacie.
Projektowanie modeli dla drukarki 3D
Nasi studenci uczą się programować i składać roboty, tworzyć i zarządzać sztuczną inteligencją.
Opracowanie aplikacji rzeczywistości komplementarnej
Praca w MIT App Inventor, wykorzystanie kamery, grafiki, animacji, dźwięku. Tworzenie aplikacji VR i AR.
practice
Maksimum praktyki
Nie mamy wykładów i notatek. Proces nauki budujemy na ciągłej praktyce. Każda lekcja jest przygodą, w trakcie której dziecko nie tylko dobrze się bawi, ale także uczy się czegoś nowego i przydatnego.
friends
Przyjazna atmosfera
Stworzyliśmy atmosferę, w której każde dziecko będzie miało odpowiedni komfort nauki. Wszyscy pracują na równych zasadach, nauka odbywa się w komfortowych salach lekcyjnych wyposażonych w nowoczesny sprzęt.
team
Praca zespołowa
Nasi nauczyciele nie tylko uczą, ale również inspirują, wspierają i pomagają każdemu dziecku rozwinąć swój potencjał. To są prawdziwi profesjonaliści w swojej dziedzinie, każdy z nich to specjalista praktykujący i doskonale znający się na swojej tematyce.

Zakres materiału

Dla uczniów 10-14 lat

Modelowanie 3D i druk 3D

Konstruowanie i programowanie robotów

Projektowanie i tworzenie gier (Construct 3)

Podstawy programowania w języku Python

Projektowanie stron internetowych (HTML & CSS)

Projektowanie i programowanie aplikacji mobilnych

Studio fotograficzne

Projektowanie gadżetów za pomocą Arduino

Zasady projektowania UI/UX (Figma)

Podstawy projektowania graficznego

Tworzenie aplikacji w języku Python

Modelowanie i animacja 3D (Blender)

Tworzenie i zarządzanie sztuczną inteligencją

Podstawy marketingu, startup i freelancer

Sieci i cyberbezpieczeństwo

Tworzenie gier (Unity)

Zapisz się na kurs

Zakres materiału

Dla uczniów 10-14 lat

Modelowanie 3D i druk 3D

Konstruowanie i programowanie robotów

Projektowanie i tworzenie gier (Construct 3)

Podstawy programowania w języku Python

Projektowanie stron internetowych (HTML & CSS)

Projektowanie i programowanie aplikacji mobilnych

Studio fotograficzne

Projektowanie gadżetów za pomocą Arduino

Zasady projektowania UI/UX (Figma)

Podstawy projektowania graficznego

Tworzenie aplikacji w języku Python

Modelowanie i animacja 3D (Blender)

Tworzenie i zarządzanie sztuczną inteligencją

Podstawy marketingu, startup i freelancer

Sieci i cyberbezpieczeństwo

Tworzenie gier (Unity)

Zapisz się na kurs

Nasz zespół jest naszą siłą

Wszyscy nasi lektorzy to profesjonaliści w swojej dziedzinie, a każdy z nich to praktykujący specjalista, znakomicie znający temat i stale rozwijający swoje umiejętności. Jeśli Twoim celem jest zdobycie odpowiedniej, wszechstronnej wiedzy i umiejętności z danego przedmiotu, możesz być pewien, że nasi lektorzy są niezrównani. Uwielbiają niestandardowe, podchwytliwe pytania oraz złożone zadania, a także nie boją się kreatywnych i dociekliwych uczniów.
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher
teacher

Format i koszt zajęć

Mała Akademia Komputerowa dla dzieci od 10 do 14 lat
Czas trwania:
3 lata
Czas trwania:
Indywidualny harmonogram dla każdej grupy
Wiek:
10-14 lat
Czas lekcji:
3 godziny w tygodniu

Płatność w ratach

552 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

504 zł/miesięcznie
Płacąc za
za sześć miesięcy: 2 520 zł

Opłata roczna:

480 zł/miesięcznie
Zgodnie z warunkami płatności
cena rok 4 800 zł
Przy płatności za cały kurs: zł
IT Start
Czas trwania:
2 lata
Czas trwania:
Indywidualny harmonogram dla każdej grupy
Wiek:
7-9 lat
Czas lekcji:
1,5 godziny w tygodniu

Płatność w ratach

272 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

252 zł/miesięcznie
Płacąc za
za sześć miesięcy: 1 260 zł

Opłata roczna:

240 zł/miesięcznie
Zgodnie z warunkami płatności
cena rok 2 400 zł
Przy płatności za cały kurs: zł

Gotowy do nauki?

Zostaw prośbę, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby przekazać szczegółowe informacje i odpowiedzieć na Twoje pytania.

FAQ

Ile dzieci jest w grupie?

Grupy w Małej Akademii Komputerowej liczą do 15 uczniów. Każde dziecko jest dla nas ważne i dzięki małym grupom, nauczyciel poświęca każdemu uczniowi maksimum czasu.

Co zrobić, jeżeli mam wątpliwości, czy kurs jest odpowiedni dla mojego dziecka?

Często organizujemy bezpłatne wydarzenia, na których dziecko może zobaczyć nasze metody nauczania i zobaczyć, czy jest to dla niego odpowiednie. Jest również możliwość przyjścia na lekcję próbną, czyli przyglądanie się pracy już funkcjonującej grupie.

Jakich konstruktorów i gadżetów używacie w Małej Akademii Komputerowej STEP?

Dzieci pracują z płytkami Arduino, STM32, zestawem LEGO Mindstorms Education EV3, a także korzystają z drukarek 3D, okularów Oculus Go VR, dronów, chromakey, profesjonalnego sprzętu video i foto oraz nowoczesnych komputerów.

Co w sytuacji, gdy dziecka nie było na jakiś zajęciach?

Dziecko może pracować za pośrednictwem platformy MyStat, gdzie przechowywane są zadania domowe i związane z nimi materiały lekcyjne. Dodatkowo będzie można skorzystać z indywidualnych korepetycji z nauczycielem w Małej Akademii STEP (płatne osobno).

Czy mogę zmienić harmonogram kursu komputerowego dla dzieci?

Tak, jeśli jest grupa na inne dni i godziny.

Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy?

Potrzebny będzie dokument tożsamości osoby pełnoletniej (dowód osobisty lub paszport) oraz płatność w zależności od wybranej formy nauki i harmonogramu płatności.

Czy zadania domowe są obowiązkowe?

Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko nauczyło się materiału, zalecamy odrobienie pracy domowej. W razie trudności z odrabianiem lekcji zawsze można poprosić o pomoc nauczycieli, którzy pomogą zrozumieć zagadnienie.

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności
Zacznij się uczyć